Lacrosse TX20 szélmérő

Processing/Wiring (illetve C) nyelvű programozási fogások, tippek. (AVR-Duino, Arduino, EthDuino, Diecimila, Severino, Nano, LilyPad)
Válasz küldése
barathg
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2016. július 11. hétfő, 9:13

Lacrosse TX20 szélmérő

Hozzászólás Szerző: barathg »

Sziasztok!

3 napja hibát keresek, kezdek becsavarodni... Plíz help, kell egy külső szem, én már ugyanazokat a köröket járom újra is újra...
(Rólam: kisebb projektek már mennek, de azért bőven kezdő vagyok. C nem megy, Arduino-t stabilan olvasom, és lassan de ollózom, módosítgatom, eddig még sikerült megoldani mindent, amit elterveztem.)

A végső cél, hogy egy Mega panelra rákössek egy TX20 szélmérőt. Ezt több lépésben terveztem megoldani, de csak visszafelé lépkedek...

1. Felásva a net bugyrait, a leghasználhatóbb kódnak ez tűnt:
http://fabrizio.zellini.org/decoding-la ... th-arduino
Igaz részleteiben nem mindent értek, de megépítettem az áramkört dugdosós panelen, teszteltem Uno-n, működött.

2. Áramkör leforrasztva, tesztelném itt, de már nem megy. (Ha menne, utána jönne a kód átültetése Mega-ra, na ez is külön sztori...)
Persze átnéztem az áramkört ezerszer, rendben van. Mérni csak multiméterrel tudok (feszültség, ellenállás), rendben van minden. Adat nem jön át...

3. Vissza a dugdosósra, hátha észreveszek valamit, vagy hátha a szenzorral van gond. Közben logisztikai okokból át kellett állnom egy nano-ra, de nem volt gond, tegnap még ment gond nélkül a dugdosós, szóval a szenzor jó, úgyhogy újra ellenőrzés a leforrasztott áramkörön, áramkör rendben, feszültségszintek rendben, szakadás nincs... adat nem jön.

4. Ma új lelkesedéssel kezdtem mindent elölről: leforrasztott áramkör ellenőrzés, szakadás mérés, feszültség mérés, minden látszólag jó, adat nem jön. Vissza a dugdosósra, és már az sem megy. Tegnap pedig még ment, és azóta nem nyúltam hozzá. Na itt kezd elmenni az életkedvem.