Program összekapcsolása Serial monitorral ..

Tanfolyamok, oktatások és kapcsolódó házi feladatok...
Válasz küldése
domcsidd
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 5
Csatlakozott: 2013. október 29. kedd, 9:19

Program összekapcsolása Serial monitorral ..

Hozzászólás Szerző: domcsidd »

Sziasztok !
Még kezdő vagyok ... de igyekszem folyamatosan bővíteni tudásomat :)
Találkoztam már a processing nyelvel , elég sok tutorialt végignéztem , és az oldalt is igyekszem olvasni folyamatosan , azonban egy dologgal még nem találkoztam...
A kérdésem az lenne , hogy lehet -e c++ programot (vagy Processing )összekapcsolni , arduinoval ,serial kommunikáció során , hogy ne az arduino felől érkező adatok megvalósítását végezze , hanem az arduinonak adja a parancsokat , amelyeket az arduinon futó program le tud kezelni .... Olyanra gondoltam , hogy a PC -n futó program végezne számításokat , amelyeket az arduino csak mint érték kapna meg , és végre hajtaná (például motorvezérlés)... :D
Avatar
SzLacus
Tranzisztorgyógyász
Hozzászólások: 175
Csatlakozott: 2012. május 20. vasárnap, 6:00

Re: Program összekapcsolása Serial monitorral ..

Hozzászólás Szerző: SzLacus »

Miért ne lehetne. A soros kapcsolat kétirányú. Hogy a kapott adatokat melyik fél hogyan értelmezi, mit kezd vele ezt a megírt programban kell kezelni. Méghozzá mindkét oldalon, tehát a PC-nek is meg kell írni a programját, hogy a soroson kapott adatokkal mit kezdjen, és az AVR-nek is meg kell írni a programot, ami a soroson vett információkat feldolgozza. Szóval ahogyan a gyrosos mondja "csípős, hagyma, minden mehet."
domcsidd
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 5
Csatlakozott: 2013. október 29. kedd, 9:19

Re: Program összekapcsolása Serial monitorral ..

Hozzászólás Szerző: domcsidd »

Persze , ezt értem ...
Esetleg , ha tudnál linkelni valami pontosabbat ... Inkább a megvalósítás érdekelne , milyen függvényekkel , milyen módon lehet megoldani ... :D
Avatar
Fizikus
DrótVégénSzéndarab
Hozzászólások: 21