NGW100
NGW100
Használ itt valaki NGW-t? Nem indul el sem az ftp sem a samba. Az SD kártyát sem látom, igy gyakorlatilag semmilyen adatot/programot nem tudok rá átvinni.
- ICSoftware
- DrótVégénSzéndarab
>>Nekem van NGW100-am
Ma kaptam kölcsön egyet, össze fogom hasonlítani a beállításaikat. Nemrég értem csak haza, ma már felejtős a téma de holnap déután "neki esek". Ha holnap nem, holnapután mindenképpen beszámolok az eredményekről.
>>Ezek a funkciók már mentek neked? használtad?
>>Hogy kommunikálsz vele, SSH RS232?
RS232 és telnet megy, més nem. Ezekkel látom, hogy működik ls, df, pd cat stb... A terminállal nem lehet adatokat étvinni a PC-ről az NGW-re (Hello world.elf lenne a cél)
A beállításokon még semmit sem változtattam. Ugyan kezdő vagyok a linuxban de már gyakorlott programozó. Ha nem tudom pontosan, hogy mit is csinálok, akkor inkább nem teszem.
Ma kaptam kölcsön egyet, össze fogom hasonlítani a beállításaikat. Nemrég értem csak haza, ma már felejtős a téma de holnap déután "neki esek". Ha holnap nem, holnapután mindenképpen beszámolok az eredményekről.
>>Ezek a funkciók már mentek neked? használtad?
>>Hogy kommunikálsz vele, SSH RS232?
RS232 és telnet megy, més nem. Ezekkel látom, hogy működik ls, df, pd cat stb... A terminállal nem lehet adatokat étvinni a PC-ről az NGW-re (Hello world.elf lenne a cél)
A beállításokon még semmit sem változtattam. Ugyan kezdő vagyok a linuxban de már gyakorlott programozó. Ha nem tudom pontosan, hogy mit is csinálok, akkor inkább nem teszem.
- ICSoftware
- DrótVégénSzéndarab
Na ezért kérdeztem.A beállításokon még semmit sem változtattam.
Adatot a következő képpen tudsz betölteni:
Telnetet felejtsd el.
SSH (PuTTY)
Ha adatot akarsz feltölteni, akkor ott az WinSCP3. Úgy működik mint egy FTP
Ha nincs kábeled amivel összekösd, vagy nincs SSH-s programod (PuTTY WinSCP3,) Akkor kösd össze soros porton COM1 és 115200-al bootol egyből és ott tudod a linuxot kezelni