Pillips 80c552 Nem Foglalkozot e valaki vele ?
Kaptam vagy 50 db bevanak forasztva ,ha jóltudom külső ram rom -os
És eprom van a paneleken ..
Nem ojanok ugye mint az AVR-ek ,hogy belső eeprom juk van
és ha bevanak állitva a biztonsági bitek nem lehet hozájuk férni .
Kezdő vagyok a témában .
Létezik ugye Baskom 8051 is és
Ezel lehet programozni őket ?
Találtam egy könyvet a neten
Pc bővitő kapcsolások
ASM ben vanak rá kiseb progik
Én a Baskomot szeretném megtanulni .
Későb AVR ezni ..
AVR ben is létezik ugye 8051 alapú ?
PC alapokhoz közeleb van és abban egy kicsit otthon vagyok ..
Profibnak látom mint a PIC -ekket
Előny a gyors c basick felylesztés.
És eprom van a paneleken ..
Nem ojanok ugye mint az AVR-ek ,hogy belső eeprom juk van
és ha bevanak állitva a biztonsági bitek nem lehet hozájuk férni .
Kezdő vagyok a témában .
Létezik ugye Baskom 8051 is és
Ezel lehet programozni őket ?
Találtam egy könyvet a neten
Pc bővitő kapcsolások
ASM ben vanak rá kiseb progik
Én a Baskomot szeretném megtanulni .
Későb AVR ezni ..
AVR ben is létezik ugye 8051 alapú ?
PC alapokhoz közeleb van és abban egy kicsit otthon vagyok ..
Profibnak látom mint a PIC -ekket
Előny a gyors c basick felylesztés.
Nana...
A 8051 és az AVR 2 teljesen különböző architektúra.
A 8051 az a PC irányvonal, az AVR meg a beágyazott felé mitat inkább (adat/programmemória kezelése, stb).
A 8051-hez szükséges programozó, és kezelése kissé (nagyon) eltérő. Ha csak valami cél nincs mögötte h pont ezt a nem újraprogramozható, bonyolult rendszert akarod használni, akkor inkább AVR. Az sokkal egyszerűbben kezelhető, programozható.
A Bascom _elfedi_ a belső architektúrát, ezért javasolt kezdő/hobbiprogramozási projektekhez.
Az AVR fejlettebb belső architektúrával bír, könnyebben programozható. A 8051-hez spec prg kell, amiben egy 8051 a magja:). Az AVRhez elég a 5 szál drótos / bufferIC-s STK200.