Üdvözlök minden fórumozót. Nagyon kezdő vagyok ezen a területem. Vásároltam egy arduino fejlesztő panelt és letöltöttem a hozzá való drivert (815-ös project) erről az oldalról. A telepítés sikeres volt (gondolom) mivel az eszköz kezelőben megtalálható. A probléma az hogy a parancsikont nem találom ahol a programot kel szerkeszteni, futtatni és feltölteni. Valamit nem töltöttem le, vagy rosszul telepítettem?
Mielőbbi válaszokat előre is köszönöm!
Hol van a parancs ikon?
- benzinkutas
- DrótVégénSzéndarab
- benzinkutas
- DrótVégénSzéndarab
Tisztelt Robert
Valószínűleg az én tudásommal lehet a gond de valamiért nem jön össze a telepítés. Letöltöm a 815 tömörített változatát a dokumentumok/letöltések alá, innen kicsomagolom (jobb gomb összes kicsomagolása) az asztalra. Ezután csatlakoztatom a a panelt a géphez és elindul a varázsló a leírtakat követem ezt követően elindul újra a varázsló, ugyan úgy kezelem mint az előbbit. A telepítés után az eszközkezelőben az usb eszközök között megtalálható az eszköz. De sehol semmi ezután nem tudom elindítani a szerkesztő programot sehonnan a program files-ben nincs semmi arduino.
Legyélszives írd le szájbarágósan hogy hogyan kell telepíteni.
Válaszodat előre is köszönöm!
Valószínűleg az én tudásommal lehet a gond de valamiért nem jön össze a telepítés. Letöltöm a 815 tömörített változatát a dokumentumok/letöltések alá, innen kicsomagolom (jobb gomb összes kicsomagolása) az asztalra. Ezután csatlakoztatom a a panelt a géphez és elindul a varázsló a leírtakat követem ezt követően elindul újra a varázsló, ugyan úgy kezelem mint az előbbit. A telepítés után az eszközkezelőben az usb eszközök között megtalálható az eszköz. De sehol semmi ezután nem tudom elindítani a szerkesztő programot sehonnan a program files-ben nincs semmi arduino.
Legyélszives írd le szájbarágósan hogy hogyan kell telepíteni.
Válaszodat előre is köszönöm!
Az arduino letöltése:
http://www.arduino.cc oldalról -> Downloads -> arduino-0023.zip (Windows)