Üdv!
Kezdő vagyok, nagyon az elején járok a komolyabb dolgoktól...
Összeütöttem ezt a "kis" programot de sajnos az értékeket nem akarja változtatni...
Valaki megnézi, hogy hol rontottam el? Az egész cucc csak kísérleti jellegű, valamit ki szeretnék próbálni.
Nem akarja csatolmánynak feltölteni !!!
Hogy görgetős ablakba pakolja, hogyan tegyem b hogy ne egy fél kilóméteres szövegrész legyen, hanem görgetős ablak, melyik ikon az? Előnézetben nem igazán akarja megmutatni!
A kód alapból egy futófény kell legyen 10 kimenetlen, a betük a ledek bekapcsolási, illetve kikapcsolási idejéhez kellene hozzá ill kivegyenek belőlle.
A ledek bekapcsolását adó kezdő értékekhez : y= -1 , x=+1 míg s=+10 a=-10, és w=+100 q=-100 kellen kivonjon vagy hozzáadjon.
A ledek kikapcsolt állapotát meg a c=-1 v=+1 d=-10 f=+10 e=-100 r= +100 kellene variálja.
Vagyis a megadott kezdeti értéket mindig növelje vagy csökkentse .
A futófény az működik, szalad is csak az értékeket nem változtatja. Nem tudom hol a hiba.
Kicsit nagy a kód meg szakszemmel nézve zavaros,lehet (memóriapazarlás) de csak most kezdtem az egészet, a próbálkozáson vagyok.
Ja meg arra nem jövök rá hogyan oldható meg hogy az aktuális értéket nekem visszaküldje ami a szünet ill a bekapcsolási érték a soros porton ... vagyis az értékét ...?
ez nem azt jelenti hogy : x a parancsgombom aminek +1 az értéke, az s nek meg +10 ? és ha ezek megérkeznek akkor a kezdeti értékekhez ezek adódnak vbvagy vonódnak ki , vagy akkor nem értem mi van ( le vagyok fárradva) ...
Akkor sem jértem ha fegyvert tesznek a fejemhez... Egy másik Működő program után csináltam . Annyi, hogy ott be és kikapcsol egy ledet egyszer kis betű egyszer nagy betű... it meg a karaskter mellé ha jól csináltam hozzárendeltem egy számot amit a szünte ill kitöltési időhöz kellene hozzáadjon.
Inkább hagyjuk... annyira még nem tartok hogy egy hex után rájöjjek mi a hibám... meg hogy kiirassam hex ben az sem megy még...
Ismét lenne egy problémám...